Jeg har fået mit
essay til Lortefilmfaget tilbage! Sad på Starbucks, og talte minutterne
til svaret elektronisk blev opgivet og var skide nervøs. Ikke spændt.
Kun nervøs. Og oprigtigt talt bange for ikke at klare dumpegrænsen.
Det er en god gammeldags 10er.
På første side har han kommenteret, og jeg citerer:
Anden side ser bedre ud:
Er
utryg ved min underviser og havde mentalt forberedt mig på at håndtere
en gedigen akademisk afklapsning. Men jeg klarede den! Også selv om jeg
(grundet total mangel på viden om både film og historie på
universitetsniveau) havde styret let og elegant uden om detaljer med
netop disse to aspekter. Hvilket ellers er ret centralt for faget. Men.
En litteraturhistorisk baggrund gav alligevel pote. Kan nemlig godt
finde ud af at låne 5-6 bøger på biblioteket (selvom det i sig selv var
en ret frustrerende proces), og formidle hvad andre mennesker har sagt
om emnet uden selv at vide en skid om det. Så jeg valgte den teoretiske
tilgang. OG JEG BESTOD!!! Er så glad og lettet, at jeg fluks bliver nødt
til at dele det med resten af verden! Hurra!
General comments:
In many
respects, this is very impressive work. It’s well-informed, thoughtful,
balanced, careful and intelligently argued.
Your
written academic English is also impressive, although you make a number of
errors here.
It’s good
also, to see a student take a theoretical approach to a topic like this, and to
ask some quite searching questions about the meaning of ‘documentaries’ and the
whole intellectual process of conveying and interpreting ‘reality’.
If I have a
criticism however, it is that there is not a great deal of ‘history’ here. We
get one or two paragraphs on a couple of Jennings movies, but it’s a real shame
that you didn’t take the opportunity to test and measure many of the comments
here against the historical evidence which the documentaries represent.
Had you
done so, this would undoubtedly have scored a first-class grade. In other
words, it’s impressive, but incomplete. But well done nevertheless.
Mark: 66.
Det er en god gammeldags 10er.
JUHU!
På første side har han kommenteret, og jeg citerer:
Syntax. Syntax. Syntax. Spelling. Syntax. Not a sentence.
Anden side ser bedre ud:
Good
point. Good point. Good point. Good point. Bound instead of bounded.
Comma splice. Good point. You've lost me. - så meget for den pointe.
Resten af kommentarene i opgaven er en blanding af gode pointer, stave-
og grammatikfejl og forkerte ord.
Det bedste ved det hele er, at opgaven er rettet fuldstændigt anonymt uden hensyn til, at jeg er på udveksling. At være sådan på helt lige fod gør det altså lidt sejere at få 10.
Det bedste ved det hele er, at opgaven er rettet fuldstændigt anonymt uden hensyn til, at jeg er på udveksling. At være sådan på helt lige fod gør det altså lidt sejere at få 10.
Jeg er bare så
lettet og glad! Hvem fanden skulle nu have troet det?! Skibet sejler stadig!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar